ОБЩИ УСЛОВИЯ

Тези Общи условия уреждат взаимоотношенията между Продавача и Потребителите (клиентите), които ползват елетронния магазин www.belioonline.bg за покупка на стоки. С натискането на обект, картинка, линк (различен от този на Общите условия) или бутон, разположен на уебсайта www.belioonline.bg cе счита, че Вие приемате или сте съгласни с описаните по-долу Общи условия. Настоящите Общи условия са съобразени с изискванията на Закона за защита на потребителите (ЗЗП), както и с другите нормативни актове, действащи на територията на Република България.

Продукти

Всички предлагани продукти в сайта за електронна търговия www.belioonline.bg са нови от български произвоизводители или  внесени от фирмата от Европейски съюз. Предлаганите продукти са произведени в държави от Европейския съюз. Качеството на стоките се гарантира от производителите. Публикуваните на сайта описания на предлаганите продукти са посочени от техните производители и са с информационна цел. Уеб сайтът не носи отговорност при невярност на посочената от производителя информация за характеристиките на продукти. Възможно е да бъдат допуснати технически грешки при тяхното въвеждане.

Регистрация

Посетителят в сайта може да направи (извърши) онлайн покупки само след като се е регистрирал. Регистрацията в сайта www.belioonline е напълно безплатна. При попълване на регистрационната форма, потребителя е длъжен да предостави пълни и верни данни относно неговата самоличност. При регистрацията на търговците на едро се изискват и пълни данни на фирмата. Потребителя гарантира, че въведените от него данни са верни и пълни.

Цени

Всички посочени цени в уеб сайта са в Български левове (ЛВ.) с включен ДДС за един бро й.До цените на едро имат достъп само търговците, които имат регистация и одобрение.

Цените на продуктите могат да бъдат променяни, без да е необходимо предварително уведомяване на потребителите. При промоция на даден продукт е зачертана старата цена на продукта и е посочена новата по-ниска цена.

Доставки и срокове

Всички доставки се извършват от куриерска фирма Еконт или от спедиторска фирма по ваше желание на територията на Република България. Пратките се изпращат с наложен платеж на сумата която сте закупили стоките в Е-магазина. Когато куриера дойде на адреса, който сте подали за доставка, ще изиска от вас сумата която сте пазарували стоки от нас www.belioonline.bg след което ще ви предаде плик. Вътре ще намерите стоките които сте закупили от нас.

Всички пратки се изпращат от www.belioonline.bg като експресна пратка. За населени места където няма експресна доставка, се доставят за 2 до 3 дена, според графика на куриерската фирма.

Поръчки направени в работен ден (Понеделник-Петък) след 15.30 часа се обработват на следващия работен ден.

Стока поръчана в Събота и Неделя може да бъде доставена най-рано във Вторник.

Начин на плащане

Заплащането на поръчаната стока се извършва чрез:

  • Наложен платеж - при извършването на доставката на адрес или до офис на куриера. За всяка поръчана стока потребителят трябва да заплати цената, която е обявена в електронния магазин към момента на поръчката и цената на доставката. За поръчки на стойност над 59.90 лева, стойността на транспорта е за сметка на продавача.
  • Плащане през виртуален пос-терминал: очаквайте скоро.

Връщане на продуктите

Съгласно чл. 55, ал. 1 от Закона за защита на потребителите (ЗЗП), потребителят има право, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина да се откаже от получената стока в срок на седем работни дни от датата на получаване на стоката.

Сумите се възстановяват в брой, чрез наложен платеж или по банкова сметка на клиента. Потребителят е длъжен да съхранява получените от www.belioonline.bg продукти, тяхното качество и безопасност по време на срока по чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите. За да бъдат върнати обратно закупените продукти задължително условие е те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани и без да е нарушена целостта на опаковката. Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени от потребителя. На връщане и отказ не подлежат продукти, които не отговарят на тези условия, съгласно Закона за защита на потребителите. www.belioonline.bg има право да откаже връщането на продукт, съобразно действащото законодателство.

При връщане на закупени продукти, транспортните разходи са за сметка на клиента и не се възстановяват.

Рекламации се приемат по Email, като той посочва причините за предявената рекламация. Прочете всичко за рекламация и връщане на стока ТУК.

Връщане на стока

Мога ли да върна продукт, ако не ми става или се разминава с очакванията ми?

Да, ако желаеш да върнеш продукт, можеш да го направиш в 7-дневен срок след получаване на продукта. Връщането се осъществява с предварително известие от твоя страна по имейл, като прибавиш номера на поръчката и изложиш причината. Като отговор ще получиш имейл с адреса, на който трябва да бъде върнат продукта, както и необходимите инструкции. Артикулът следва да бъде върнат в състоянието, в което е получен: с прикачени етикети и в оригиналната опаковка (прозрачен плик и т.н.), да е със запазен добър търговски вид (стоката не трябва да има следи от грим, парфюм, да не е скъсана, надраскана, носена, прана, гладена). След инспекция на състоянието на продукта, неговата стойност (без стойността на доставката) ще ти бъде изплатена с пощенски паричен превод през Еконт Експрес или по банков път на посочена банкова сметка след преспадане на разходите по трансвера на парите.

Долни части на бельо и бански като бикини, боксерки, прашки, слип, боди, комплекти включващи такива долни части и козметика не подлежат на връщане по хигиенични причини. Изключение правят случаите, в които е получен грешен или дефектен продукт.

Как да изпратя продукта обратно?

Продуктът следва да бъде изпратен обратно до нас чрез куриерска услуга (без наложен платеж), която позволява проследяване на пратките, с опция - обратна разписка. Разходите по връщането на продукта са за сметка на клиента.

Артикулът трябва да бъде върнат в състоянието, в което е получен: с прикачени етикети и в оригиналната опаковка (прозрачен плик, кутия и т.н.) да е със запазен добър търговски вид (стоката не трябва да има следи от грим, парфюм, да не е скъсана, надраскана, носена, прана, гладена). Не бива да бъде нарушавана цялостта и външния търговски вид на опаковката/кутията на продукта (оригиналната опаковка/кутия трябва да бъде опакована или поставена в друг вид опаковка/кутия-хартия, торбичка и т.н. и върху тази опаковка/кутия да бъдат поставяни стикерите на съответната куриерска фирма).

Какво става, ако съм получил/а грешен или дефектен продукт?

Всички продукти се проверяват преди да бъдат изпратени към клиентите ни, но ако е получен дефектен или грешен продукт, то трябва да бъдем уведомени с имейл. Необходимо е в имейла да бъде приложен номера на поръчката, както и изложен проблема или да бъде предявена рекламация при установени основателни несъответствия в рамките на сроковете и условията, предвидени в ЗЗП и в общите условия за гаранция.

След получаване на известието, информираме клиента за адреса, на който следва да върне продукта (с куриер „Еконт“) за наша сметка и без наложен платеж. След проверка на продукта в офиса ни, клиентът може да получи замяна (ако има наличност от този продукт), която е за наша сметка или да му бъде възстановена стойността на продукта заедно с първоначалната доставка.

Как и кога ще си получа парите обратно след като съм върнал/а продукта?

Сумата се възстановява с пощенски паричен превод през Еконт Експрес или чрез банков превод на посочена банкова сметка.

При пощенски паричен превод през Еконт Експрес, сумата се възстановява в рамките на 5 до 10 дни работни след получаването на продукта в офиса ни. Сумата може да се получи от удобен за клиента офис на Еконт Експрес, като желаният от клиента офис трябва да бъде предварително посочен още при връщането на продукта към нас.

www.belioonline.bg си запазва правото да не приеме констатацията на клиента, ако прецени, че основанието му за рекламация е неоснователно или е следствие на неправилна употреба от страна на клиента.

За всякакви въпроси и допълнителни питания, жалби и забележки, можете да се свържете с наш служител на посочените в сайта телефони/имейл:

Тел: +359 (0) 52 603 419, +359 (0) 885 595 112
имейл: shop@belioonline.bg

Работно време (Без официалните празници):
Понеделник - Петък: 8:30 - 17:00
Събота - 8:30-13:00
Неделя ПОЧИВЕН ДЕН

Отказ от стоката

Вие като потребители имате право да се откажете от поръчаните стоки в срок от 14 календарни дни от получаване на стоката в случай, че те не са използвани освен за проба (функционалност на стоката, съвпадане на размер), не е увредена цялоста на опаковката им и запазен търговския вид (всички етикети, стикери и т.н. трябва да са на стоката), в който е получена и условията по чл.55 от ЗЗП.

При получаване на пратката трябва да проверите съдържанието на пакета за съответствия на стоката със заявката. При нарушения във външния вид на стоката възникнали при транспорта, трябва да се обърнете към куриера за протокол за увредена пратка.

Непотърсени и неполучени от офиса ни поръчки до 14 дни, автоматично се анулират.

Права и задължения на belioonline.bg

Ние сме длъжни да спазваме стриктно Закона за защита на личните данни, да защитаваме предоставената ни от клиента информация, да доставим поръчаните продукти в договорения срок на посочения адрес.
Всички подадени заявки се потвърждават по телефона (обаждане от оператор на belioonline.bg)

Когато продукта не е наличен, ние сме длъжни да Ви уведомим по Email или предоставеният от Вас телефон за контакт в рамките на 24 часа. При повече от две фиктивни или невалидни заявки, невалиден Email адрес или грешен телефон за контакт – belioonline.bg си запазва правото да блокира потребителя, както и да забрани достъпа по IP адрес.

Настоящите общи условия могат да бъдат променяни едностранно от уеб сайта.

belioonline.bg си запазва правото да изпраща на регистрираните на уеб сайта потребители незаявени предварително търговски съобщения до потребителите, за да направи запитвания, да провежда анкети или да им предложи реклами и информация на свои или оферирани от други търговци стоки и услуги.

Права и задължения на Клиента

Клиентът е длъжен да посочи валиден телефон, Email адрес както и адрес за доставка. Също така да не подава фиктивни или невалидни заявки, да посочи точен адрес за доставка, Email адрес за кореспонденция и телефон за връзка.

Клиента се задължава да спазва благоприличие, разумен тон и всички признаци на разумно чевешко същество. Разговорите по телефона се записват и при наличие на заплахи, тормоз, изнудване и производните им, ще бъдат предадени на Полицията.

След като направя поръчка се съгласявам с: Аз, прочетох всички условия на сайта като общи условия, условия за получаване на продукта от куриера, условия за правилна употреба, условия за връщане на продукти закупени от електронният магазин, и всички произлизащи проблеми и тревоги около моята пратка. Ще бъда търпелив и ще чакам до решението на моят проблем.

За фирмата

Бел-Трейд ЕООД, ЕИК 103599054 гр.Варна бул Цар Освободител  33а

Всички цени в сайта са в Български лева с включен ДДС.

За допълнителни въпроси можете да се свържете с нас на посочените в страницата mail и телефони.


Приемам

BELIOONLINE.bg използва бисквитки, за да Ви улеснят в пазаруването. Ако продължите да използвате услугите ни, ще приемем, че сте съгласни с използването им.
Научете повече за бисквитките и за това как може да се откажете от тях в нашата Политика за изполване на биквитките.